CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Bismillahirrahmanirrahim..Ya Allah..berikanlah aku kesempatan waktu untuk memohon kepadamu..
Anugerahkan aku kejayaan dalam hidupku..
Anugerahkan kejayaan kepada teman-temanku..
Jangan ada antara kami sedihnya sendirian dan juga kepadaku..andai telah tertulis di luhmahfuz akan kegagalanku maka ubahlah menjadi kejayaan..
Engkau yang Maha Agung..mudah-mudahan kejayaan di Dunia dan Akhirat jadi milik kami..AMIN.."
SELAMAT DATANG, WELCOME, AHLAN WASAHLAN ,ANNYEONG HASEYO ..
SMASH YOUR HEAD ON KEYBOARD TO CONTINUE....
adoi.

Thursday 16 June 2011

APAKAH BENAR KEJAYAAN ITU HANYA BAGI YANG BERADA DAN BERHARTA?

SEJENAK BERSAMA PUTERI 20A SPM

NIK NUR MADIHAH MEMBUKTIKAN SEBALIKNYA..DAN MENGGEGARKAN NEGARA SUATU KETIKA DAHULU...IKUTILAH SEDETIK PERJALANAN HIDUPNYA DALAM BUKU 'NIK NUR MADIHAH PERMATA GENERASI RABBANI'

PENGUMUMAN: SAYA TIDAK MENJUAL BUKU TERSEBUT ..TETAPI SAYA SUDAH MEMILIKINYA LAMA DAH!!'KAGUM TERAMAT SANGAT ' ITU SAHAJA KOMEN PENDEK SAYA..TELAH SAYA SEDIAKAN LINK YANG BERKENAAN JIKA TERBIT RASA NAK MEMILIKI SEBUAH NASHKAH!!!

http://www.ohbulan.com/gambar-nur-madihah-dapat-tajaan-rumah-biasiswa/

Nur Madihah, beliau sememangnya bukan artis terkenal tanah air, malah selama ini tiada siapa pun pernah mengenali dirinya. Namun, sejak keputusan SPM di’umumkan, beliau telah menjadi inspirasi kepada seluruh rakyat Malaysia yang ingin mengetahui mengenai dirinya dengan lebih lanjut. Anak nelayan ini berjaya mendapat 20A dalam peperiksaan SPM yang lepas telah pun di’tawarkan melanjutkan pelajaran ke luar negara, dan bukan itu sahaja, Perbadanan Kemajuan Iktisad Negeri Kelantan (PKINK) telah pun berjanji membina sebuah rumah bernilai RM130000 untuk keluarga Nur Madihah, kesemuanya di’taja oleh pihak berkenaan.

Walaupun OHBULAN! merupakan blog gosip, sekali sekala penulis berasa perlu perkara-perkara seperti ini di’ketengahkan agar kita semua tidak lalai & sentiasa mengambil berat mengenai pelajaran. Ya, penulis amat pentingkan pelajaran. OHBULAN! pernah terbaca bahawa Nur Madihah tidak menghadiri sebarang tuisyen sebagaimana trend pelajar masa kini, itu sudah cukup mengagumkan. Tuah ayam nampak di’kaki, tuah manusia tiada siapa yang tahu. Tuah OHBULAN? Anda’lah orangnya.

BUKU 7: Nik Nur Madihah, Permata Generasi Rabbani

http://yamani-angle.blogspot.com/2009/04/buku-8-nik-nur-madihah-permata-generasi.html
Sebuah buku yang membongkar rahsia seorang remaja yang cemerlang dalam Sijil Pelajaran Malaysia 2008 baru-baru ini. Apakah hanya ketekunan sahaja yang beliau andalkan demi mencapai sebuah kejayaan untuk membalas jasa kedua orang tuanya?
Jangan lepaskan peluang untuk berkongsi pengalaman bersama Nik Nur Madihah yang tidak hanya menjadikan ketekunan sebagai alat beliau memperolehi 20A tetapi juga menjadikan ibadah dan amalan-amalan sunat sebagai rutin yang menampung kekutan hati beliau dalam menhadapi kehidupan dan pelajaran.

Buku yang ditulis oleh penulis muda, Ummu Sakinah Muhammad, akan membuka mata para pembaca dan memberi inspirasi kepada para pelajar yang akan menempuhi ujian.

Turut menghadirkan kata sisipan dari perunding motivasi, Haji Muhammad Zakaria, yang sebelumnya telah menulis buku pelajar cemerlang Nur Amalina Che Bakri.
http://yamani-angle.blogspot.com/2009/04/buku-8-nik-nur-madihah-permata-generasi.html



Share

0 comments:

Post a Comment